Böcker

Böcker böcker böcker . Jag älskar böcker! Jag vill ha ett bibliotek, jag vill ha en vägg av bokhyllor fullproppad med böcker !
Min granne kom upp men ännu en kartong full av barnböcker . O jag tog en massa :) så jävla härligt . Läste snabbt igenom "flickan med svavelstickorna" , hemsk men fin :)

Nu ska jag snart ta en snabb dusch o värma mig , sen är det Robinson ikväll :):)

Idag på jobb .. Ja jag sålde ett paket men det räcker inte :( men bättre ön inget . Känns helt okej :) men det är så jävla härligt att komma till ett jobb med massa polare som väntar. Vi har verkligen skit kul . Till o me cheferna flippar loss med oss .

Hämtade doppresenten idag , skit fin blev den :):) hoppas dom blir glada :)

Om 25 h är jag hos min älskling i Gbg igen . Längtar !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback