Badbloggarn'

Det är så jävla skönt att ta ett varmt bad o skriva av sig lite :)

Palle o målle sitter i sofforna o kollar på "Sally" . Har du inte sett den serien så ska du absolut göra det , för sen är så jävla rolig. Maria Lundqvist i sina bästa dar'. Dagen har varit väldigt lugnt o skön hittills. Vi vaknade runt halv 11, käka frulle o ba latat oss i soffan . Palle kom hit för att jag skulle färga hennes hår , men så ser vi att just den färgen vi använder till henne , tog vi slut på sist. Så det bidde Inge me det!

Ikväll ska jag o målle ut och äta på El patio med Elliot o sara , sen är det bowling som gäller :) perfekt lördag ! Trevligt sällskap o kul aktiviteter ist för att supa sig redfull o va bakis imorgon :)

Igår var jag o målle på bio o såg "in time" så jäkla bra film! Rekommenderas starkt ! Justin va as bra i denna :)

Jag är sämst på att spara pengar ! Måste verkligen börja spara bättre nu ! Oh va jobbigt . Alla pengar går till skit . Men jag har faktiskt gjort bra köp också denna månaden. Köpte suki-serien igen. As dyrt . För 5 produkter blev det 1300 kr . MEN de är dryga som fan så jag kan ha dom länge . Så det är en investering egentligen :) o så köpte Jag en ny Id-produkt. Den va jävla dyr den med 450 kr . MEN även den håller så jävla länge. Jag köpte ett startkitt från ID i februari och det har ännu inte tagit slut . Den ena produkten (som jag köpte ny nu) är snart slut . Men den har hällt sen februari och att den var mycket mindre än denna nu . Så denna kommer ju hålla ännu mkt längre .
Jag tycker det är bra köp iaf :) haha måste trösta mig lite :p

Nu snurrar tankarna om mammas rum IGEN ! får se vad jag gör . Känns som om allt ba blir kaos haha tankarna går från det ena till det andra :p

Nu ska jag upp ur badet snart o fortsätta kvällen :)

Glöm inte vrida tillbaka klockan imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback