Skräck

Jag har aldrig varit ett fan av skräckfilmer. Jag har aldrig velat kolla på det för jag blir as rädd o pallar inte trycket . Men det har ju börjat med the walking dead nu, som faktiskt är rätt läskigt from time to time !
Igår gick vi verkligen över till den mörka sidan. Vi kollade på paranormal activity. Jag är nog den enda som inte sett dom än. Vi såg ettan, fy fan va läskigt . Sen satte vi på Mia o klara för att lugna nerverna lite :p men jag kände mig modig så vi såg paranormal activity 2 också !
Och inga mardrömmar inatt :):) haha

Sånt är så jäkla läskigt . Övernaturliga krafter, spöken, demoner, mörka energier. Tror man på sånt ? Jag gör , o jag har definitivt respekt för det !

En liknande grej hände i Kroatien när jag var liten, på min ö. Jag minns inte så väl, men det jag minns är iaf att det var en tjej, en modell, som blev besatt och började kräla omkring på catwalken. En präst o massa gamla tanter från ön försökte hjälpa henne tog med kors o heligt vatten m.m. Men inget hjälpte. Demonen i henne sa att han lämnat henne inte för att det var dens rättmätiga plats . Men tillslut fick dom ut den, vet inte hur . Men hon tjejen lever idag iaf för min kusin där nere , pekade ut henne på färjan en gång när jag var yngre .
Jag trodde inte riktigt på det för det är lite "osannolikt" men Jag vet inte.. Det finns ju.. Så.. Ja kanske !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback