Sisters international

Det finns en organisation som heter sisters international. Under julen ska de hjälpa behövande kvinnor i Malmö med några enkla förnödenheter.
Jag ska vara med o hjälpa till och det kan du också ! Mycket enkelt !

Det finns några grejer som dom vill att man ska skänka , man behöver inte ge alla sakerna om man inte vill.

Dom behöver ;
Schampoo
Tandkräm & tandborste
Hårborste
Enkla smycken
Choklad
Tvål
Smink
Julgodis

Sen lämnar man dessa grejerna till Immanuel kyrkan som hjälper organisationen med att dela ut dessa sakerna . Senast den 3e advent då allt ska delas ut till de behövande.

JÄTTE BRA sätt att hjälpa någon behövande på ett enkelt,billigt sätt :)

Gör skillnad du också !!

(vill du hjälpa till men inte vill åka runt kan du lämna till mig så lämnar jag vidare till min arbetskamrat som hjälper organisationen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback