Gråmulen dag

God morgon . Igårkväll skulle vi kolla på film , så vi satte på snowstorm . Fruktansvärt dålig, äcklig , flummig film. Om pedofili, mord o white trash. Inte alls bra . Konstig konstig . Såg inte klart den, skippade sista halvtimmen. Vi satte på Santas slay ist . Ännu sämre . En mördande jultomte. Blandning mellan komedi o ja jag vet inte vad . As kass iaf ! Så den såg vi inte heller klart . Inte jag iaf för jag somna :p somnar fan alltid när jag kollar på film i sängen haha :p tråkig !

Jag vaknade 10 men älsklingen sover fortf. Kl 13 kommer det hit nån som ska fixa vår porttelefon för det går inte att öppna inifrån lägenheten .

I eftermiddag blir det fikamys med Vuk :) ska bli nice ! Och så blir det lite shoppande till julkorgen :)

Ha en fin dag ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback