Fika me päll

Dagen har varit allt bra mysig! Palle hämtade mig vid halv ett. Vi åkte till stan o shoppade lite.
Julklapp till Kevin , världens sötaste outfit. Visas bilder på julafton :p kan ju inte avslöja innan :) smink på make up store . 20% rabatt , kap :)
2 mysiga tröjor från carlings 50% rabatt :) riktig fyndardag :) det gillar vi :)

Vi tog en fika i ösregnet på café Gustav. O självklart skulle vi sitta ute haha :p har jag sagt att jag ska sluta med nicotin snuset förresten ? Jo för det ska jag :) nu i helgen , när mina snus tar slut :) önska mig lycktill :)

Sen åkte vi hem till mig för lite mat o jag klippte palles lugg :)

Sen hämtade vi älskligen på centralen


Sötaste palle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback