the way you make me feel

NYTT ÅR ! god fortsättning allihop.

nyår: drog till kusinerna på eftermiddagen o där var vi pepp. dansade runt i hela huset. när Iva o hennes man kom satt vi o snackade lite sen åkte jag hem. Palle, hanna o Nor kom efter en liten stund; sen kom emma o sist Langren. vi åt o drack o skålade som vilda, dansade  och snackade skit. hade jättte mysigt :D sen kom ejnnie o hämtade oss o körde mig emma o langren till Ämme. däääär var folket inte så party. ämme o marie var jättepepp men resten va typp par o ba satt o mesade sig i soffan så vi drog igång allt. vi kom indansande som tre dårar o drog igång musiken sen fanns det inget stopp. på tolvslaget gick vi ut o slängde oss i snön, trillade i buskar, drack champagne o sjöng. efter det drog vi upp o fortsatte dansandet. ha dog aldrig dansat så mkt på en hemmafest. det var skiiiiittttt trevligt där hemma :D när kl blev halv 5 kom jennie o hämtade oss o körde mig hem . men jag ville inte hem så jag drog till jonas o chillade där lite. jonas o sabinas bror satt o snackade så vi duskiterade en massa intressanta saker som vanligt. sen drog brossan o la sig så vi satt kvar o snacka till kl 8 då drog jag hem, ringde målle så hon inte skulle missa sin buss o sen sov jag.

sov i en o en halv timme för att sedan bli väckt av sandra eftersom vi skulle möta upp målla. BAKKIIISS!!! jag gick upp o såg hur hemskt det såg ut i lägenheten så jag städade upp allt o sen drog jag. mållestackarn var sliten efter en natt utan sömn o bakis :( vi drog med sandra till jobb sen åkte jag o målle hem till mig för att chilla lite. satte på en film men det blev inte mycket tittande. runt 3 åkte vi tillbaka till sandras jobb o käkade. sen drog jag hem igeen för att va lite med mina kusiner o målle o sandra drog hem till sandra.
palle o hanna o nor kom hem till mig en stund o chillade, sen åkte jag till sandra där det var fullt ös på dom två haha. vi drack, sjöng singstar, spelade guitarhero o dansade. teresa anslöt slig lite senare o då blev det vilt. sandras madrass låg på golvet tillslut för vi dansade o hoppade i sängen. sjuukt kul :D kl 2 åkte vi in till stan o gik till breeze, men ´fyyyyyfan vad tråkigt det var där, katastroooof ! så vi dansade lite sen åkte ci hem till sandra igen o mös.

idag vaknade vi bakis o lite trötta eftersom vi inte fick sovit så mkt inatt heller. vi kollade på L word o mös. sen skulle jag till jobb :( målle skulle åka hem idag men hon bestämde sig för att stanna en antt til :D så nu ska jag hem dit efter jobb o mysa lite till :D sen går det nästan 20´dagar tills vi ses igen :( dryyygt  ! men det är bra att det finns telefon haha :D men d e inte samma sak. aja , den som väntar på ngt gott..

helgen har varit fantastisk. kunde inte blivit bättre, joo om jag inte var så bakis. men det e skitsamma :D hoppas er helg har varit bra den med. nu e d  nytt år o mkt kmr att hända. året har börjat på topp iaf !!

open your heart and you will find happyness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback