Rosa moln

ojj nu har jag inte skrivit på ett tag igen. jag är ganska dålig på det ! ska bli bättring.

onsdag : mitt minne är inte det bästa.. haha men jag tror att det var i onsdags jag drog hem till palle efter jobb. vi hyrde eclipse på boxen. vi kollade på halva sen kom malle o vi drog ut en runda. träfade tomi, paul o chris. sen hämtade vi upp maria. det var en craazyy kväll. vi 4 samlade igen.. inte nådligt för ngn.

i torsdags sov palle här haha, fan vad vi inte kan va utan varandra <3 hon är bäst ! kmr aldrig klara mig utan henne. vi fixade mitt hår o jag packade alla grejer till gbg. chillpillade till max :)

fredag : stack till revisorn. mkt trevlig kvinna. pratade mer om handbollen än om det vi skulle haha :) men nu ska iaf hon ordna allt till mig o jag kommer dit var tredje månad med papper så fixar hon allt. skönt att slippa oroa mig över allt sånt . :) men det lär nog kosta en del. men det är det värt.
drog till jobb efter o hade nog ba en kund tror jag , eller två . kommer inte ihåg. haha ..
kl halv 5 kom mor o hämtade mig o körde mig till centralen. skulle ta tåget 17.08 men det blev liiite försenat. som om jag inte redan väntat länge nog för att åka till gbg. men resan gick bra trots att jag satt baklänges (MKT åksjuk) men det blev jag inte denna gången. aldrig x2000 iaf :)
framme i gbg väntade den finaste människan på jorden med bosco på mig. vi åkte till ingela, kim, ebba o dante. mös där , snackade massa skit. kollade lite film, drack lite öl o hade mkt mysigt. sen åkte vi hem o mös :)

lördag: skulle kommit iväg tidigare men tiden gick så fort för oss på morgonen så vi var nån timme sena haha. vi åkte till ingela igen o skulle passa dante nån timme. där var ingelas bror, markus o lille simon. vi lekte hela eftermiddagen o kvällen. lagade god mat o hade astrevligt :D sen var det hem o mysa igen :)

söndag: igen sprang tiden iväg o vi kom lite sent. men vi mötte upp ingela o c/o på bus o leklandet eller lek o buslandet haha :P där var det full fart på oss . åkte massa rutchikanor ( HMM finns det ngn på denna jrd som kan stava till det ) .. hoppade på studsmattor, barnen åkte karuseller o vi hade shit kul.

ja detta var en MKT kortfattar version av helgen.
Den var heelt underbar ! ville aldrig aldrig aldrig åka hem !! :(:( lämnade Göteborg med tungt hjärta. Men snart är jag tillbaka igen. o en dag är jag tillbaka där för att stanna. <3<3

så till jobb. förra veckan var katastrooof! men i fredags gick det bra.. o idag med. allt har bara flytit på, o det har gått bra med ingrid . Men nu har äntligen min ångest släppt. har haft ångest o dåligt samvete. Känts som om jag bara jobbar där för ingrids "skull" , för att jag sagt att jag ska ta över o hon investerat mkt tid i mig o hjälpt mig ofantligt mkt. trodde att hon skulle bli aslack om jag kom o sa att jag ville sluta. men idag har jag fått klart för mig att det skiter jag i o att hon antagligen blir lite lack o besviken på mig men att hon överlever.
jag hörde henne prata med en kund, när jag satt i personalrummet. hon trodde kanske inte att jag hörde, eller var det just det som var meningen. men hon sa iaf att hon skulle köpa nu schamponeringsvask o att hon skulle köpa en till så att vi hade två. Så kunde en tredje person hyra in sig i salongen. Och så sa hon att "jag kommer ju ha en stol här så jag kan vara kvar i tio år. och så har jag sagt till jenny att när jag lägger av så får hon ta över kontarktet".
så nuuuuu känner jag att jag har INGET som binder mig till salongen längre. när ingrid frågade mig om jag ville ta över salongen , sa hon TA ÖVER ! och hon sa att hon skulle dra sig tillbaka efter jul. men så, har jag nu förstått, är inte fallet.
ganska skönt faktiskt. för jag vill inte vara kvar där hela livet.
jag är kvar där ett tag till. iaf fram tills sommaren , sen får jag se. vem vet.. jag kankse flyttar till gbg :P
allt är möjligt.

idag har jag varit rätt trött men haft fullt upp nästan hela dagen, najjs praaajjjs :) så nu ikv ska jag ba chilla. har lite grejer jag måste fixa men annars ska jag ba ta det lugnt o mysa. har inte varit hemma o tagit det lugnt utan vänner på länge känns det som.

fick en jättefin förfrågan av Ronja & Sara. dom vill att jag ska vara toasmaster på deras bröllop i sommar :) dom frågade om jag ville vara det själv eller om jag ville ha ngn från saras sida med mig. Och det vill jag gärna. då blir det inte lika nervöst. Skit tiden går.. måste planera möhippan.. brrr.. yepp ska bli kul som fan !

det är uuunderbart att vara kär. svävar på rosa moln ! <3<3<3<3

Känner att det fattas tvååå änglar. TIM & EMMA!!! saknar er ! saknar våra häliga stunder i höstas med Jesus, fotbollsplaner, Lyrica, dunkgömme, Gösta & Pepp patrullen ! <3 SNART ???

såå mina kära vänner, nu har jag uppdaterat er liite iaf. det får räcka för idag ! tja tja bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback