måndag

ny vecka ! började helt okej på jobbet faktiskt. inventering, så tiden gick fort :)

nu är biljetten köpt, 20.17 på fredag är jag hon min baby i gbg :) ska bli superskönt ! lääääängtaar ! !

helgen har varit helt okej. kul att jobba på hyllie. saknar det o hade kunnat säga upp mig på salongn o jobba där ist. helt ärligt.. då är det fan illa.. men men. fram till sommaren, har det inte ändrat sig på salongen ger jag upp o gör ngt annat med mitt liv.

ikväll ska jag baaara chilla. fixa med lite papper till salongen o ta mig ett lååågt bad.

sitter o kollar kläder på nätet. det finns fan inte så mkt snyggt :o annars brukar man vela ha allt, men så är det inte idag. kanske bra det.

matchen på onsdag, jippi. ska bli kul. fyyfan va vi ska kicka serbiens ääääss!

jag vill resa, eller gå på konsert ! får lika underbar känsla av befrielse av bägge.

nu har snön snart smält bort. hoppas den inte kommer tillbaka. nu vill jag ha våååår !  fan vad jag längtar efter att slippa jackan, kunna cykla överallt. grilla i parken, spela vollyboll på bo01 o campa vid en sjö ! mm mys.!

nä nu drar jag vidare. ciaaoo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback