baby, du är jackpotttt

caching ! jag har vunnit jackpott ! :)

har inte skrivit på ett tag.. inte haft tid precis. mkt har hänt den senaste veckan. målle kom i söndags o stannade till i onsdags. MYYSIGASTE dagarna ever ! sagolikt ! det blev en runda till akuten men allt ordnade sig tillslut. skönt !

mssa skit har hänt på salognen o jag vill ba ge upp o skicka allt åt helvete ! men inte än.. men fyfan va trött jag är på det ! jävla tabbe alltså!

hemma har vi renoverat lite, målat om i mitt rum, köket o hallen. nu är det ljust o fint här. skönt. ska ba ändra nårra småsaker till så blirre bra  !

känns helt segt att skriva här men lite får ma väl uppdatera.

palle är äntligen hemma efter en vecka i egypten. så fort jag träffade henne så blev jag mig själv igen. känns som jag inte varit mig själv på hela veckan. utan henne är jag halv. <3<3 underbart !!!!

igår efter jobb kom palle till mig, vi drog en runda till maria o flippa ut på old school style ! inte träffat henne på flera månader, det var superkul :) sen träffa jag o palle yuksel. vi drog till entré , o spelhallen. jag är öövergrym på air hocky. jag kicka deras äääs. yuksel håller rekordet på boxningsbollen , 998. jag o palle skulle slå det men jag kom bra upp till 762. jaja jag är nöjd. :) ingen igårkväll slog rekordet fast där var massa krampor.

efter entre stack jag hem o hade en liten telefondejt med min baby, sen sov jag. jag hade inte sovit på 43 timmar så jag var liiiide trött. var hos sandra natten innan så vi o natha spelade gh o snackade skit hela natten, o innan vi ens somnat ringde min klocka så jag fick dra till jobb utan en sek sömn. redbull för hela slanten.

jag är inte utvilad än, men ska till jobb snart så jag får väl sova när jag är död. 

vm-matchen på onsdag & gbg på fredag <3<3

idag är en bra dag baby!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback