slut på smekmånaden

imorron kommer Ingrid tillbaka.. suck ! berhöver jag säga mer ? hon var inne 10 minuter idag o så FORT jag såg henne drogs en rullgardin ner, ett mörkt moln skapades över mig. INTE KUL ! helt sjukt hur EN person kan ha så dålig inverkan på en. Vår energi krockar. hemskt hemskt hemskt. dessa två veckorna har varit SÅ sköna att det inte går att beskriva. Jag har tyckt det varit KUL att gå till jobbet , vilket jag inte kännt på jättelänge. det har inte varit ngn press alls. Jag har kunnat slappna av o bara fokusera på mig själv o mina kunder. inte tippa på tå för att inte trampa fel. Jag måste sluta där ! men hur fan säger man det till henne ? och det är redan några kunder som uttryckt att dom inte vill att jag flyttar nån annan stans. Nu har jag ganska många stamkunder faktiskt. sjukt kul :) fast inte tillräckligt många.. Men det är nog lika bra eftersom jag inte vill vara kvar där ..
men en kul grej hände förra veckan. En av ingrids kunder klippte sig hos mig o när jag frågade honom hur han ville bli klippt så sa han ;" ja nu när ingrid inte är här, kan jag säga att jag har inte varit nöjd med hennes klippningar den senaste tiden". WHAAT ? 43 års erfarenhet lixom.. men jag var nöjd när jag fick höra det. Hon är sjukt grym, men att höra det, gjorde min dag. han sa att han var supernöjd när har gick och "ja nu behöver jag inte gå hos ingrid o klippa mig mer, nu kan jag komma till dig " . så hoppas att han gör det.
målle hittade en stoor salong till salu i GBG. 129m2 för ett SJUKT billigt pris. hyran var inte alls dålig för att va så stor o man fick så mkt. men hade jag hade ngn som velat hyra in sig så hade jag fan slått till. o pengarna för salongen såklart. men jag hade gått i konkurs efter en timme om jag hade köpt den som det är idag.

Efter jobb idag har jag badat o myst. det är den bästa lösningen när man är frusen. nu sitter jag här varm o go :P kollar på halv 8 hos mig med mor. Gissar på att Tim sitter i arlöv o tittar :D haha
SJUKASTE lägenheten killen haar ! jävlar alltså. det är Gay-vecka i programet. men den lägenheten alltså. VILKEN DRÖM !! heelt crazy.. fyfan vad jag ska ha det så, eller iaf liknande när jag får mitt eget.

i helgen bär det av till GBG igen :) och denna gången följer min tvillingsjäl Palle med :) det ska bli såå kul. ska träffa knubbe o resten av gänget med. NERVÖST? .. LITE ? !!!!!! men kul ska det bli !
känner mig så jävla hemma hos målle. mer hemma än hemma hos mig för fan. längtar.. <3

kärlek kärlek kärlek kärlek kärlek <3<3

ojj vad detta inlägget blev negativt. inte meningen. men ville ba skriva av mig lite. Nu ska jag pyssla lite :D PUSS PÅ EEER MINA HJÄRTAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback