skaparglädje

yo fille flow ! que pasa palle dos ?

hej..

jaa var ska jag börja. hmm idag har det inte hänt mkt men det har varit en händelserik dag iaf :). startade i salongen kl 9. o kl 10 kom brossan. monica, samuel o douglas. har inte sett douglas sen han var tre veckor o idg är han.. hmm tre tror jag ? skämmigt eller vad! fyfan. men söt var han. klippte honomo han var så blyg att han inte ens vågade titta på faster bella. men jag får skylla mig själv när jag inte hälsat på. ändring på det !
klippte brossan med. sjukt kul att träffa dom! saknat dom, vilket jag först inser när jag träffar dom.

resten av dagen var ganska trög. inga kunder men iaf bokningar till nästa vecka. bättre än inget :)

åkte hem o palle kom o hämtade mig. åkte ut på ett litet uppdrag o sen hem igen. käka god mat med mamma o skulle kolla på film. men den kvinnan är kräsen när det gäller filmer. igår satte vi på "perfect effects", den gillade hon nt så vi såg knappt en halvtimme o idag satte vi på " number 23' o den gillade hon nt heller. hon ville se idol ist. jaja alla kan inte gilla samma filmer.

sitter i min säng o bloggar från mobilen, nördvarning eller what?
har burrat upp med massa kuddar o suttit o läst en bok som jag la ifrån mig för ett o ett halvt- två år sen. skummade igenom den så nu e den klar :)

ska strax ut på balkongen i en stor dunjacka o ta en cigg sen blir det harry potter för hela slanten. myyysss !

jaa ikv ska alla andra ut o festa medan jag sitter här efter ett varmt bad o en misslyckad filmkväll. fast det gör inte så mkt. ibland behöver man lite vila.

det var allt från mig idag !

klart slut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback