show me how

riktigt bra vecka !

i torsdags kom palle, grönan & emma till mig. vi chilla lite, dansa lite & sjöng lite. sen åkte grönan till jobb, palle till goran & jag & emma åkte ut till arlöv till tim. där var det gaaaaalenskaper. sverige demokrater & svastikor.. nej det låter värre än det var. det var shit kul ! mkt mkt ironi. sen åkte jag & emma till malmö, fick promenixen o promenerade shit länge. sjukt nice. sen stack vi hem till fanny & chillade tills hon kom hem, hon stängde på jobb. sen nannade vi :)

fredag: vaknade & käka god frulle. jag stack hem & fixade mig. sen träffade jag emma på södervärn. vi åkte till trelleborg & lagade mat, drack drinkar & dumade oss. sen åkte vi till arlöv & tim igen. mer galenskaper där. åkte hem med 4a bussen, mamma kom o hämtade mig hos fanny vid halv 5, snäll som hon är. vi såg en räv på vägen som min mamma bara var tvungen att köra efter för att fota. haha så den jagade vi i 15 minuter inne i smågator & ut på motorvägen hahah! galen mamma !

lördag: palle kom hit när hon vaknat, melita jag & palle åkte till salongen där jag slingade melita & klippte henne. palle slingade mig lite, det blev bra, hon e grym :D sen åkte vi hem & käka. chillade här, åkte till palle & började förfesten. malle & hanne kom sen. gamla gänget samlat sjuukt underbart! satt där till 1, taxi till svartklubben & dansade loss till 90.tals hipphopp. niiice. stack runt 4 & käka. sen sjuukaste taxiresan hem. taxichauffören har nog aldrig pratat med ngn människa för så mkt pratade han med oss. & sjuuka saker. mkt mkt kul kväll. ! sov hos malle & vi vaknade halv 2. lagom?
sötaste palle kom med frulle till mig & malle. vi satt på balkongen o fikade, sen åkte jag o palle ut till netonnet för o köpa gitarr till palle. nu ska vi börja jamma yeeeey!
nu e jag hemma & chillar lite, sen kommer palle hit & kanske ska träffa emma :D BRA helg !

underbar känsla i kroppen. en grej som jag har kämpat för lääänge har blivit tvungen att pausas, men det gör inget för jag vet att en dag... en dag då får jag min dröm!
en annan grej har börjar rulla riktigt bra, utan  större ansträngning, ett tag till så går nog det i stöpet med :)
& en annan, förbjuden känsla har kommit, men jag välkomnar den !

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback