lycklig

ett par undarbara dagar har varit. mkt mkt underbara. :)

idag är jag lycklig, mkt happy. inget speciellt har hänt & jag har ingen "anledning/orskar" till varför jag är lycklig. men det behöver man inte. I dagens samhälle, om man säger " idag är jag lycklig", frågar folk alltid varför. som att man behöver ha en anledning till lycka. livet i sig är lycka. man ska vara lycklig varje dag & man behöver inte ha ngn orsak. satt o läste en bok igår o kom på mig själv att sprudla av lycka, fnittrade för mig själv fast boken var dö seriös . det är häärligt.

ikväll är det fullmåne, exakt 4 månader sen midsommar. kommer aldrig glömma den dagen, natten, månen, ljuset, havet & känslorna. vackert minne 

haft en kund i salongen varje dag sen jag började, känns bra. stabil början iaf. bättre än inget. idag har jag städat som bara den. tvättade tillome väggarna :), duuuktig flicka ! emma var med mig på salongen härromdagen från 10 till typ 4. nice med sällskap & så har palle hälsat på två dagar med. mysigt med väner som besöker en i ens ensamhet på salongen. första dagarna doog jag av tristess, men senaste dagarna har jag njutit av min ensamhet. ganska skönt att sitta själv o filosofera, spela kort, lyssna på radio & rita. :)

i helgen väntar mer jobb, på hyllie. ganska drygt, men ska bli ysigt o träffa alla igen. faktiskt saknat dom lite.

valet var för nårra dagar sen & jag e nog den enda i sveige som inte bryr mig om att sd kom i i riksdagen. jag tror inte dom kmr få igenom ngt som vill så det spelar ingen större roll. men chockad blev jag av att 330 000 hade röstat på dom. nästa val är dock mer avgörande. då kanske dom kmr in på riktigt men den dagen , den sorgen :)

nästa vecka är det parad & det ska bli suuuperkul ! längtar!

kärlek, kärlek, kärlek, kärlek <3<3 det vill jag ha i STORA lass. överrös mig med kärlek, ta mig med storm, älska mig passionerat & gränslöst. jag vill se rosa moln vart jag än tittar, regnbågar på himlen & att hela världen doftar av rosor. jag behöver inte ett stjärfall, för då kommer jag ha allt jag önskar mig !  <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback