its crazy

BRA helg!

fredag: var i salongen två timmar o snackade lite o hjälpte till. jätte kul! nu börjar jag längta riktigt mkt! snart ska jag börja..
palle hämtade mig vid halv 7, åkte till malle & började festa. Goran, Richie & majd kom efter en stund. det blev shottar & galenskaper. Kollade på matchen, spelade spel, singstar, dansade loss & hade sjuukt nice ! kanon kväll.
Efter det drog jag o mötte johhanna, stack på en hippieförfest med uppträdande :) snöigt men nice !

lördag: vaknade liite bakis men ändå helt okej. chillade hemma till halv 6 då vi åkte till mina kusiner för att ha "fest för toni" för han skulle åka tillbaka till kroatien idag. Kommer in & skriker "heeej" , inget svar, vilket är konstigt för jag viste att där redan var folk & att dom alltid svarar direkt. hör att ngn är i vardagrummet men dörren är stängt. sjukt konstigt för den är alltid öppen. Jag öppnar dörren & där står massa människor o skriker "surprise". Jag trodde dom hade tagit fel på person, att dom väntade på någon annan. så det jag en stor skylt "grattis bella till examen", jag fattar fortfarande inte, så ser jag Palle & då fattade jag. HEEELT CHOCKAD. tydligen har cyntia, tina & melita planerat denna festen sen innan vi åkte till kroatien :) dom hade hängt upp massa ballonger o jyrlanger i taket, dukat bordet i Hawaii tema, alla hade kransar runt halsen, dom hade gjort shit fina snapsvise-häften, drinkar med paraplyer m,m,. SJUKT FINT! Stephie, martina, danijel, oliver melita, mamma, luai, david, natty, palle, tina , toni & cyntia var där. så vi åt god mat, o lekte inte nudda golv, dunkgömme, hela havet stormar, straffleken, ölspelet, karaoke, o dansa kollo. DUNDERKVÄLL! riiiktigt kul var det. alla var peppade. senare kom arad, argon, ezad , carina , daniel, mange & apple förbi. när toni hade deckat o hälften stuckit, drog jag cyntia, tina & palle till breeze. Och vem möts jag av precis när jag går innanför dörren om inte HON! mitt hjärta gjorde hundra hopp o jag kunde knappt andas. helt otroligt. helt sjukt otroligt. min lycka var gjord ! senare anförslöt sig ezad, carina & agron. det blev massa dans på scenen & halv 4 drog vi o käka. tog taxi hem & somnade dirr.

idag har varit en chill dag. vaknade vid halv 11, kolla film & somnade en stund till. palle kom hit efter jobb igen, (nej bo här :P I LIKE IT!) & sen drog vi hem till henne en stund, planerade en fest & drog till malle för tjejsnack, pizza, & massa frågesport. BRA KVÄLL!

BRA HELG!

idag kom emma & fanny hem så imorron ska vi leekaa :D:D <3<3 läängtar ! !

SOMEDAY.. SOON ! <3<3 I HAVE FAITH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback