första veckan

nu har första veckan i salongen gått. det gick hyfsat bra. en kund varje dag, bättre än inget. det är en start iaf. veckan som kmr är inte ingrid där förrän på fredag så det blir en ensam vecka. ganska tråkigt, för det är kul med hennes söta kunder & ingrid som skojjar . men jag hoppas att det kmr kunder så jag inte bara sitter o tråkar hela dagarna.

helgen var väl planerad men blev inte allt för genomförd. i fredags chillade jag med johanna palle pinnen & nårra vänner till pinnen, ganska mysig kväll.
igår var jag hos min kusin o fikade, hade shit mysigt. sen drog jag hem o gjorde mig iordning. & sen hem till johanna för förfest. det blev en all girls förfest. 90-tals hits & dirty dancing, sjukt kul ! igår var det 4 superbra klubbar. secret wars, boom bap, kontrast & all out dubstep. vi drog till secret wars & kollade semifinalen, lissabon vann. congrats ! sen drog vi till babel men kön där var SINNESJUKT lång, den gick halvvägs ner för gatan så vi drog till inkonst för o kolla kön, där va ingen kö & bara två pers på rökrutaan så vi drog o käka. där blev det kaos. malle var i sitt esse igår ! sjukt ball! sen drog vi tanför inkonst igen för att ta taxi, mötte upp nårra där. vi viste inte om vi skulle in elr nt. men eftersom det bara var en timme kvar o vi hade tappat humöret lite så drog vi hem ist. kul kväll men inte lika bra som den hade kunnat vara..

idag .. ja idag vad fan ska man göra ? cyntia kmr hit ikv o vi ska pyssla lite, ska nog ta en fika med min kusin på dagen & så måååste jag städa mitt rum som ser katastrofalt ut.

hoppas din helg har varit bra! Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback