flyt

igår etfer jobb möttte jag upp min kusin på möllan, satte oss o fika o snacka. efter en stund kom elvis o satte sig med oss. o sen sofie o leo. nice gäng ! satt där till 11 sen drog vi o käka. när jag kom hem la jag mig i sängen ol satte på film. då ringer fågel o han o momme hämtar mig, vi kör till palle för att ta en cigg men vi slutade i bokskogen o oxie vattentorn. niice men kallt som fan. sen tog vi lagbilder till vårt lag o åkte i bakluckan . haha ball kväll.

idag kom vicky hit imorse o jag klippte henne. mysigt. sen tog vi en fika o snackade shit. sen kom pinnen o jag klippte henne med. plattade hennes hår. sååå sjukt snyggt !! ( hör du det, alltid platt) :P
nu sitter jag här själv o ska snart plocka upp min bok o bli klar med den. ikv ska jag hänga med johanna men det är näta ett MÅSTE att dra till debban, wariors börjar idag. ÄNTLIGEN. såå sjukt fett. d e dj-battle. ööverballl.. galet. fan att jag jobbar imorron :( men en stund måste man ju

längtar till helgeeeen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback