fast

jag e fast i min bok. den e dunder bra. imorron är den nog utläst. :) älskar att fastna i en bra bok.

igår efter jobb drog jag hem o duschade, emma kom sen mötte vi upp johanna för att åka till arlöv. dom hade stängt av en del av bergsgatan så bussarna skulle köra bakvägen vilket resulterade i att vi stog still i 45 minuter. då fick vi spel o promenerade till nästa hållplats där en annan buss kom ist.
vi åkte till tim o lekte, bakade kakor o kolla pippi. sjukaste att kolla på pippi nu, dom filmerna är helt sjuka. vad är hon för unge egentligen haha , ball.
MKT bra kväll :)

idag har jag bara haft en kund, lite drygt men shit samma jag har kunnat läsa :) ska iväg o fika med min kusin efter jobb. sen blir det nog mest mys ikv

haaree bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback