bläää

förstår du hur fruktansvärt tråkigt det är att sitta i en salong helt ensam med en kund bokad först halv 3 ? sååå jävla tråkigt. jag har försökt göra ngt, rita, läsa, lyssna på musik. inget roar. jag har iaf fått upp salong page o nr på fönstret nu. så ngt har jag gjort idag. men ändååå. o 9 timmar ska man sitta där. KILL MEE !! nu vill jag hara att kunderna ska ösa in. alla säger, det kommer. o ja d gör det kanske men jag vill NU !

idag ska jag bli snygg i håret. ska slingas. ush vad skönt det ska bli.

jobb i helgen. pallaa !! :(

igår var det tio är sen min käre far gick bort. gått sjukt fort dessa åren. så vi åkte till graven o satte blommor o tände ljus. :)

sen åkte vi till mina kusiner o fika lite. alltså gabi är vääärldens sötaste unge. dör för honom. vill äta upp honom :D. gulle.

snart e d halloween :). jag o cyntia ska ordna överraskingsfest för danijel på halloween för han fyller år den 31a. men va fasiken ska man ha på mig. måste vara utklädd. jag har ju en sjuksköterske dräkt hemma men den har jag haft innan så d e kanske lite tråkigt. får se . tänkte rockabilly brud men får se :)..

aaaah hoppas jag får d lite roligare nu. ciiao

Kommentarer
Postat av: Linn

Tävlingsugen? :) http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html

2010-10-20 @ 11:15:56
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-20 @ 11:24:01
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: tjatigatim

amajgoood ! rockabilly utklädnad kommer vara över nice

2010-10-20 @ 22:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback