vet nt riktigt..

precis tonat mitt hår.fick ju egentligen det resultatet jag ville. fast inte med lika mkt varmt i som jag hoppats.. men nu ser det mörkare ut än jag trodde. hmm.. vet inte om jag är sjukt nöjd eller inte. behöver nog vänja mig kanske ?. whats done is done. antingen låter jag det vara eller så slingar jag det. men då är jag tillbaka där jag började för jag ooorkar ju inte med utväxten o på mig syns den efter en vecka. med den här färgen kan jag slippa en så synlig utväxt och få tillbaka min naturliga färg. som kanske inte är så snygg egentligen. hahah shit vad jobbigt det blev. jaja det återstår att se..

åkte hem tidigare från jobb. ooorkade inte vara kvar o slösa tid på ingenting. så jag åkte hem och städade och lagade mat och brände skiva. julpyntade inte riktigt allt. bara lite dukar o ljus. baka gör jag en annan dag för jag hinner inte med allt.

det är en dag imorron med och SNÄLLA gud. gör mig mer pepp på mitt jobb, för just nu tycker jag inte om det så mkt.. plllssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback