tisdaag

för er som undrar vad jag gjorde på sjukhuset så var det inget allt för trevligt haha, skulle göra koloskopi. en kamera i tarmarna för att ta biopsiprover. ush det var iinte kul. fick massa smärtstillande o lugnande så jag var hög hela dagen. yr o illamående. men när dom gjorde undersökningen var det sjukt snöigt. jag kunde titta på en skärm som förstorade bilden massa gånger o så när dom tog prover var det som en enorm järnhand som drog loss stora köttbitar. såg sjukt häftigt ut. jaja nu vet ni allt för mkt :P.

när jag vaknat upp på sjukan för andra gången kom palle o hömtade mig. vi åkte hem o kollade på den osynlige o sov. vid 3 kom pinnen o hä tade oss , åkte frisörgrossen så jag fick handlat det jag behövde till jobbet o sen middag o filmmys hos pinnen.

idag mår jag inte riktigt bra. lite yr o illamåeende. hade jag nt haft bokat kund idag hade jag åkt hem o vilat. men men. ikv måste jag ficka med pappersarbete för salongen, moms ska betalas. orkaa !
mina visitkort har kommit nu, ja jag ångrar nog mitt val men shit samma, får beställa andra nästa gång.

har en dålig magkänsla idag... men förhoppningsvis förflyter dagen fläckfritt !!

ciaoo ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback