somewhere far away

jag vill ut i världen !!!!!

men är nöjd med mitt här ! allt börjar falla på plats o jag är lyyckliiig !! tack !

dagen i salongen gick frott ( som benji säger ). hade två drop in imorse. en av kunderna var hos mig för nån vecka sen med sin mamma som jag klippte och han sa att han och hon har aldrig varit så nöjda med en klippning som dom var när jag klippte henne så han ville också testa mig o visst blev han nöjd :D. så kuuul o höra att kunderna är nöjda !!

köpte min vinterjacka idag. testade den förra veckan men den storleken var för liten i bysten så jag köpte en större o när jag testa den när jag kom hem var den också för liten i bysten. så jag fick byta till en större. o den är liiite för stor men nu kan jag iaf andas.  sjuukt att deg är såå stor skillnad på storlekarna. så jag o palle har bestämt oss för att skapa ett eget klädmärke med udda storlekar med :) haha :P

ikv är despan inställt. typiskt, när jag för en gångs skull är hemma en tisdagskväll. men jaja. ikv har jag iaf tagit ett lååångt bad. mm så skönt. nu ska jag bara chilla o vila.

ooh längtar till jobb imorron :D ska bli kuuul. två kunder inbokade o jag hoppas på lite drop in. öppethus i söndags gjorde nytta. en av dom som var inne då kom idag o boka slingtid o en annan klippning. yeey !! nu rullar det kanske på lite ? bara synd att 50 proc av allt jag tjänar går till skatt o moms. jävla rån alltså.

whateveeeer !! ngn gång ska man väl hamna på en grön kvist ! den som lever får se som dom säger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback