onsdag

sitter på salongen o lyssnar på AP, fett tungt hahah ! " meningen mdd livet, hmm det vet jag shii, kan det va verkligheten vi lever i " grymt braaa låt !!

idag har jag bara en kund bokad :( anna kmr o ska klippas o färgas. ska bli kul men hoppas på lite drop in. komssii !!

kollade på million dollar baby igår igen. sjukt pepp film :) braaoo! imorse skulle det komma en man o hämta nyckel för att sätta ny fläkt men han kom preciis när jag vaknat så jag öppnade helt kaos i håret o i pyjamas haha pinsamt . o så kom han in o fixade det direkt. jobbigt att nt vara sj på morgonen.

ikv blir det cabaret med pinnen. ska bli sjukt kul o se. dragqueen show med dans o sång. yeey !!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback