one in a million

gick hem 4 igår från salongen för att hinna duscha o vila lite innan mötet och mötet gick bra. inget skäll. men sjukt onödigt. vi åt vidrig grönsakssoppa i 45 min, kaffe i 30 min sen informerade dom lite om sånt man redan kan o vet efter 5 år på samma arbetsplats. döööö onödligt !! men får iaf 2 timmar betalt.

när jag kom hem kom pinnen o jag lagade pannkakor o vi spelade kort. FUSKIS är det nu stämplat på min hand men det var inte jag som fuska. INGEN har vunnit över mig i panik. pinnen var grymt nära men lyckades inte :P yey ! har kvar min titel som segrare :P. kvällen var full av alla olika saker men en underbar kväll iaf :) thx pinnushka

idag är jag grymt trött. ooh det var svårt att komma upp. skulle haft en kund dirr på morgonen men han dök inte upp.. drygt. så nu väntr jag på nästa bokade kund. vill hem tiidigt idag men det blir nog inget med det.
hade en kund igår, en ung kille som hade blivit rekomenderad att komma till mig . wiiiee !! kul att bli rekomenderad.  o tjejen som rekomenderade mig kmr hit idag. kuuul :)

ikv blir det lite shopping o sen ska palle jag o emma mysa film hemma hos mig :)

imorron blir det jobb o det ska faktiskt bli lite mysigt. beror lite på vem jag jobbar med men det blir alltid bra iaf :)

den 18e november ska jag o tim timme tim tim gå på HARRY POTTER och dödsrelikerna vol 1. är såååå peppad. ska bli suuper kul. mitteln näst längst upp. super platser. OCH vi ska klä ut oss ( om jag får som jag vill :P ). tim ska va harry o jag luna. craazzyy shiijjeet !
innan vi går på bio ska vi ha marathon. kolla alla 6 filmer. o tim har räknar ut att det tar 15,5 h. woopsidoo !kmr vara en låååång dag  men kuul :) . ja nu kan man ju alla filmer utantill så det kanske inte blir intensivt tittande. o så måste man ju ha mat o kiss pauser. kmr bli superkul. men vet nt när vi ska hinna titta på dom då jag alltid jobbar o nästa vecka fyller moren år. ojj vad fan ska jag köpa till henne då :O ? jaja ngt bra blir det väl :)

this time, Im sure ! you one in a million baby !

haa en uunderbar daag amigos !! puuus ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback