no longer afraid

oj det var ett tag sedan jag skrev.jag har inte riktigt orkat.

i onsdags tog jag det bara lugnt. chillade hemma o mös. i torsdags åkte jag o palle o köpte pulkor. hon kunde inte åka den dagen så jag ringde natte o dennis. vi åkte på vår gård o svansjö. jag har varit rädd för att åka pulka sen jag var liten o had en enligt mig som barn " en nära döden upplevelse" haha åkte på kroksbäckskullarna på min kälke med min kusin o det gick lite illa. men denna gången var der shit kul. inte alls rädd. nästan tvärtom. kullarna var för mesiga. så nästa gång är ddet kroksbäckskullarna som gäller.

i fredags jobbade jag men åkte hem tidigare, runt 3. chillade lite hemma sen åkte jag till pincho o sov där. mys :) i lördags var jag å salongen o fixade min moster, kusin o palle. sen åkte jag o palle hem till pinnen o hade spelkväll :)

igår hade jag öppet hus på salongen. julskylltning o första advent. det var faktiskt jätte mysigt. kom runt 40-45 pers. miikeet nice :)

idag har jag varit ledig. var hos gyn. imorse o skulle ta nya cellrpover så nu är det bara till att vänta en månad elr två på svaren. men det såg bra ut iaf :) efter det åkte jag hem o städade undan lite o lagade mat. sen åkte jag hem till pinnens mamma o fikade med henne tills pinnen slutat jobba. då gjorde vi lite ärenden o sen bakade vi pepparkakor. eller rättare sagt jag bakade medan dom andra kollade på.
var hos mina kusiner en sväng på kvällen. inte varit där på över en vecka. saknat dom. spec benji o gabbi. söötnosarna. gabbi pratar mer o mer o lär sig mer kroatiska. han är dödligt gullig.

nu har jag kollat på csi, sjukt bra program idag. känner mig lite halvkrasslig. hoppas inte jag blir sjuk :(.

imorron ska det bli -8 har jag hört. FYYYFAN det kmr bli tufft att gå utanför dörren då. ush.

jag har massa att säga men inget jag vill dela här då jag egentligen inte vet vem som läser min blogg längre.

haaaa det så bra alla. god natt, för ikv knyter man mig tidigt. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback