in a happy place

yes yes yes mina dagar har guldkant. :) min värld har stannat allt för fta senaste dagarna men det är välkommet.

helgen gick förbi för fort. men det vr sjukt mysigt att jobba på hyllie, saknar det lite faktiskt. jobba med massa mysiga människor man känner väl. det tråkiga med salongen är att allt är över så snabbt. tur man har stammisar som kmr tillbaka som  man lär känna, annars hade jag nt pallat.
idag håller vi på att rensa ut igen. har hållt på o städat undan allt skit i två veckor. ingrid har bunkrat upp med massa små saker öööverallt och det ser fan inte bra ut. men nu rensar vi ut mkt så sakta men säkert blir det bra.
jag har putsat skylltfönstret. rensat bort ALLT, så nu är det julpynt som gäller. ska fram med alla julgrejerna i fönstret. myyyyysss. ska hem o bränna massa julskivor så vi får stämning här. och i dagarna ska jag o mor baka lussebullar. mumsss !!

igår efter jobb hämtade vi palle, jag duschade o sen åkte vi o handla lite till pinnen. sen åkte vi dit o spelade bluff med henne o hennes pappa. han e asgrm på bluff så jag borde inte syna honom för jag har bara fångat honom en gång. sen fick dom gästen o vi blev välkomnade till "den turkiska familjen" :D. supergod mat. muummss.. sen lekte vi med världens sötaste flicka, hoppade hage, läsa om stjärntecken ( oxen är förövrigt en trofast älskare o mkt annat bra ) haha. vi umgicks o hade myyys.

sen åkte jag o palle hem o kolla film.

haa en bra måndag allihop. ciiiaaoo pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback