blödig ?

vet inte om jag e lite väl blödig idag men alla har väl sånna dagar.
pratade med en peron igår om att skaffa barn o så. jag sa direkt att "nej inte nuu ".. min första tanke när det kmr till barn är , allvar , ansvar o begränsningar. innan jag skaffar barn vill jag "hitta mig själv", resa massa och komma till rätta. men nu när jag sitter här på aalongen och har tråkigt och tänker, så inser jag att man nog aldrig är "färdg rest ", man vill väl resa hela livet. "hitta sig själv", det tar väl hela livet eftersom man ständigt utvecklas som människa hittar man ju hela livet nya egenskaper och man är nog aldrig " en komplett perfekr människa" ( inte för att jag hade velat vara det heller,.finns inga sånna ) o komma till rätta... det finns ju alltid ngt man kan "förnya". vem har sagt att för att man har eget företag, egen lya, stabil ekonomi o har rest , har kommit till rätta. det är nog också ngt man gör hela livet.
så min dröm är att skapa ett hem med den jag älskar. ett hem dit jag längtar varje gång jag går utanför dörren, där jag känner mig trygg . där mysfaktorn är 10 och tända ljus och god mat o en varm famn att komma hem till står på det dagliga schemat. barn i framtiden, då jag lyssnar på all sorts musik för att min unge ska bli allätare, målar bilder på min mage med fingerfärg tillsammans med min älskling o är helt uppslukad med att inreda barnrummet. vill resten av mitt liv sväva på rosa moln och känna pirret i magen. kärlek...

hmm nu till verkligheten och nuet.. igår blev med massa kortspel. och fyfaan vad kass jag var. spelade säkert skit gubbe 10 ggr o jag vann inte en enda.panik vann jag 2 av typ 8, bluff 2 av typ 8. jävlar. jaja jag får hoppas att det betyder att jag har mer tur i kärlek än i spel.

har hela veckan glömt bort att det är harry potter-bio imorron. bokade in en kund kl kvart över 5 när jag behöver åka från salongen kl 5 :O men det fixade sig. bestämde nästan planer två gånger. ojoj men nu ska jag inte glömma det.

hare bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback