Natteravn

Den låten är min absoluta favoriiiit <3<3 Får inte nog av den, segerlåten! varje gång ett moment på examen var avklarat kom den o gjorde mig glad o avslappnad. I söndags missade jag på ett av proven o fick göra om det idag så nu e allt braa! orkar inte berätta om examen mer ingående än så. Men på torsdag är det examensfeeesstt ! !! :D

Imorron hade min pappa fyllt 58 år, gammal man ! Så förhoppningsvis åker jag dit ikv o lägger blommor!

Igår tog jag det bara lugnt hela dagen, städade lite o mös ! På kvällen träffade jag maria & tina, det slutade hemma hos mig med att vi lagade vofflor, spelade kort, drack öl & lyssnade på OOOOOLLLD SCHOOOOL musik, musik från förr ! helt sjuukt att man kan hela texten fortf fast man inte lyssnat på låtarna på flera år. Superkväll igår , tack tjejer (Y)

Imorron är det skola, gå igenom teoriprovet o se fall jag fick G på det :O tror jag nog att jag fick! Sen är det egenvård. Jag ska klippa mig & slinga lite  ! mys ! På kvällen blir det UUTGÅÅG! ska träffa Sandra för första gången på läääääääänge, ska även få träffa hennes fjälla & den mystiske Orre :) Livet leker !

Nuuu väntar jag på en speciell person & vi ska ut i natten o titta på stjärnorna :)

LIFE IS GOOOOD!:.

Förresten så köpte jag en ny mobil. Den heta Nokia N900. nu ska jag bara lära mig den ! fett fett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback