Molitva!

Ko luda, ne znam kuda. Ljubavi se nove bojim <3

Senaste dagarna har varit kaos ! I tisdags hade vi teoriprov, det var lättare än jag trodde, eller det kändes så iaf. På onsdag får jag se om jag klarade det eller ikke. men det tvekar jag inte på! Igår hade vi sling & kreativprov. Det var verkligen på håret at jag klarade det (hahaha :P ). Har nog aldrig varit så stressad, katastrooof kommer det vara på söndag! Uuush ! trodde jag skulle svimma efter slingprovet för jag hade koncentrerat mig så hårt ush. Men alla i klassen klarade sig , stolt över oss :D <3 På kvällen bar det av till Filippa som firade sin födelsedag. Supernice förfest med god mat o jävligt mkt gissa sången ! "Alla kan ju ABBA, eller nt :/" hahah. Sen drog vi vidare till Debaser där det var Warriors, SUUUPERFEETTTTT!! OMG bästa debaser på ååår ! Riverside & whitness dub spelades :O GRYYYMT! Det var Dj battle, & tjejerna vann & med rätta . ASgrymma! (Y) Får väl gå på finalen den 2a juni :) Sjuuuukt mkt dans igår, har nog aldrig känt mig så ofräsh efter en utekväll som igår. Gaalet mkt dans & svettigt blev det haha ! Bästa kvällen på länge! Sjukt sällskap <33

Idag har jag mått som jag förtjänar, alltså inte braa! men det var det fett värt! Inte gjort allt för mkt, fika med jenny & tog igen de 3 senaste åren som vi inte träffats på ! Ikv hade jag tänkt sätta på nån bra film bara o mysa satan ! Imorron kommer Kaisa & vi ska rulla lite permanent & käka lunch. :)

Påå söndag smäller deeet! Fast jag är inte så jätte nervös, kanske bara för att jag inte ska få till vågorna på Jonnes hår & att det ska vara knappt med tid när jag klipper min kusin! Men wtf jag klarar det ! Sen är jag FRISÖÖÖR!! ! ! !!  Kooorka upp Bubbeeelllll! Fuuck vad lycklig jag kommer vara! Fast samtigti jätte ledsen för att jag inte kommer träffa mina vänner varje dag! i 9 månader har de varit som en andra familj, har träffat klassen oftare än min familj. Vissa har blivit som syskon ! <3 kommer kännas som fan när vi slutar :( Känner att jag kan börja lipa nu, men det ska jag inte !

Wanna go back to Stockhooolm <33

Imorron ska jag nog ta o köpa mig en ny nalle. Min nuvarande tappade jag i golvet 8 ggr bara igår ! Så den lever knappt, CPR är en daglig rutin som börjar lukta mögel nu ! vet inte vilken man ska köpa.. Iphone lockar lite men det är många klagar på den, den har ingen blåtand & displayen år i glas vilket är kasst som fan och kameran är inte så bra! får see vade det blir .

Jenny skickade massa filmer från när vi gick på heleneholm. Det var en speciell dag då vi var i aulan & övade inför en pjäs. det var bara jag jenny, maria, poppy och karin i aulan. antar att vi tröttnade på att plugga så vi flippa ut, Det finns 5 filmer på när jag sjunger en låt o gör show. fyfaan vad kul det är att se gamla filmer från förr  !värmer i hjärtat ! <3 miss the good old days !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback