Leva som jag vill!

OohhH! Snart spricker jag ! Jag orkar inte detta! Kan man hoppa av nu ? Stress stress stress stress! Har ont i huvudet, har knappt sovit senaste veckorna ! Uppsättningar, färg, indelningnar, föning, klippning, inlägg, slingor, rullning... allt bara maaler på i huvudet ! värre blir det när jag inte lyckas med ett moment efter det andra ! Som grädde på moset gick min fön sönder idag ! jag tappade den i golvet och puff slutade den funka ! Fönen kostar fucking 800kr, orka lägga det på en ny fön nuuu! Men man måste ju ha en på examen! Bläääää! Låter jag olycklig, bitter och arg? Nä det är jag inte egentligen, men måste gnälla lite :P!

Annars kommer veckan bli spännande, det var längesen man fick sån press på sig, & man bevisar för sig sj att man kan mer än man tror ! Kämpa!!!!!!!!!

Vi pratade i tre, fyra minuter. Men det kommer göra ont i tre, fyra dagar!<3

Nuu ska jag snart ut o träffa Tarek & maria igen! Ta en liiten paus från pluggandet! Teoriprov imorron ! Wish me luck!

Eva Cassidy- Fields of gold

SNART ÄR JAG FRISÖÖÖÖR :O KAN DU FÖRSTÅÅÅ DEEEEEET ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback