here we are again

TRÖTT! det är ett ord som kan beskriva mig just nu . Inoa kursen var inte så bra. ganska dryg & inget revolutionernade. Fast det var ju just det som var det speciella men Inoa, att den är revolutionernade.. Hmm ! Jaja jag är inte såld på den iaf. Ganska mkt säljartrick. What ever ! 

Idag gick jag upp kl 6 :O trött som saatan ! , Jobbade till 15, sen var det till SALONGEN ! första kunden i salongen idag. Ingrid ( salongsägaren ) ringde mig i torsdags o sa att jag hade en kund och att jag skulle boka henne när jag hade tid. Så jag ringde upp kunden. Det visade sig vara en kund som gick hos mig i skolan och blev färgad. Det är samma kund som kom med en bukett röda rosor till mig för någon månad sen. Snacka om att jag blav glad att hon ville fortsättaa gå till mig. Det var otroligt skönt att jobba i salongen idag. Finns massa som jag måste vänja mig vid men det kommer. Jag kommer trivas som en fisk i vatten där !

För några dagar sen förändrades min värld lite. Jag fick se livet på ett nytt sätt, jag lärde mig otroligt mkt om vårt samhälle. En person visade mig hur vidrigt vårt konsumtionssamhälle är ! Shit vad jag måste ändra på mitt beteende ! Den natten såg jag så mkt passion, kunskap och glöd. Otroligt !

<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback