vita lögner

Salong idag! En liten stund under dagen var en såndär -vill-inte-bli-frisör-stund. Hatar den känslan. Då vill jag VERKLIGEN inte bli frisör. Jag vill inte känna pressen , vill bara fly bort! Taking the midnight train going anywhare! Men som tur var, gick det över snabbt.Sen blev det träning & som´vanligt den senaste tiden missade jag afron & fick träna styrke. Men det gick bra det med. La på 5 kg på en övning, det var inte riktigt meningen , jag råkade. Men det gick superbra. I början testade jag 15kg, men det var för tungt, det gick inte alls. Men nu gick det bra. Så framsteg.. ;) Nu gäller det bara att börja äta rätt..

Längtar till min födelsedag. Första gången på år som jag gör det. Men det kommer bli superkul om vi åker :D bravader till max.

Jag är så trött på detta nu. Försök inte skydda mig med vita lögner. Hatar när människor inte bara kan vara ärliga & säga som det är. Även om dom är rädda för att såra en eller förlora en. Ljuger du eller drar ut på saker så förlorar du mig iaf för då vet jag att du inte är att lita på. Snart säger jag stopp, för jag tänker inte låta mig behandlas som en idiot.  Bara så att du vet ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback