smile

Kom till skolan och såg att dom hade sprängt Hipp som ligger precis brevid. Sjukt onödigt!

Daagen i skolan var lite tråkig. Kändes som om allt jag o alex gjode var att klaga på hur tråkigt det är haha . Men jag fick gjort min långhårsuppsättning och jag tror jag vet hur den ska se ut nu. Fönade vågor och slingade lite. Sen kom Anne och var modell åt mig, fick testa afton på henne. Men hon hade lite brottom så det fick bli en halvdan, men nu har jag iaf e idé om hur det ska se ut.. får se hur det blir. Sen tog jag mig faktiskt ledigt resten av dagen. (halv 4 gick jag) Drog mig till gymmet och satte mig på cyklen 24 min, crosstrainerna 10 och bandet 10. Sen satte jag igång med mitt styrkepass. men mitt i kom en tränare och frågade om jag ville vara med på boxen. Hmm tänkte jag.. jag har ju redan tränat 1½ timme nu.. ska jag orka en timmes box. Men det gjorde jag. Sjukt nice. man skullle vara 2 och 2. Fick va me en tjej som va sjukt nice. Faan vad vi peppa varandra (Y) härligt! Fick till och med beröm an tränaren som sa " du är ju en natur begåvning, var har du varit hela mitt liv" haha fjäsk men kul att höra iaf :) . Sen blev det hemgång och nu har jag gjort lite på arbetet. Men har en del kvar. Paniken kommer nog snart !  Bara jag får G är jag nöjd!

Veckan bjuder inte på så mkt kul tror jag. Inget planerat iaf. Eller joo en sak och det ska bli härligt ! ;) Helgen jobbar jag igen.. puuh sen är jag ledig TVÅ HELA DAGAR helgen efter :P Men i helgen blir det träff med Gabbs, Inte träffat henne sen i somras typ. :O Ska bli kuul !

I never knew what beauty could behold, til you looked at me and I could se forever unfold.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback