Tjohoo!

jepp pepp! Idag varknade jag efter en hmm vad ska ma säga, mkt skum dröm ! Jag for upp, käka frulle & sedan dess har jag inte suttit still. Jag har lagat mat, städat hela huset & kollat igenom vad jag ska ha med mig för kläder. Just nu snöar det i stockholm så det är inte så kul. Vill inte åka från våren här i Malmö. Men det kommer bli askul så det vill jag visst det :D Jaa nu när man har kollat över ekonomin så har man typ inte ett rött öre efter stockholm, hoppas det är värt det :P Jag har lite mer att stå i. jag ska baka, duscha & fixa ögonbrynen, raka benen, arnarna, tårla ja allt som kan tänkas behövas hahah:P ( Nej jag rakar inte tårna ). Sen blir det träning & träffa Tarek en stund. Måste hinna till systemet en sväng också. Hmm det blir stressigt idag. Ikväll kommer sandra & Emma hit & ska sova här eftersom vi åker så tidigt. Det blir Kung Pow ikv :D Emma tyckte det var bäst att vi sov på madrasser eftersom hon är "så vild i sängen" HAHAHHH

fan vad det kommer blii kuul :D & träffa Kim ska man också göra :D Se globen & det rutiga torget :P som jag ite vet hur man stavar till hahah, äta middag med massa stockholmare, sjunga karaoke på den gröna jägaren & ta massa McD & inte träna :(

Sjukt vad skönt det är att träna varje dag, kanske borde börja med det. fast det kanske är lite överdrivet.. jaja vi får se hur det blir efter helgen. Tarek åker hem på lördag så vi ses inte mer efter ikväll :( tråkiigt1 Har ju inte riktigt hunnit prata så mkt som jag hade velat. Men men..

Nu måste jag gitta för att fixa med allt som ska fixas. Just det skulle berätta en lite pinsam/dum sak som hände igår. Jag var i skolan & hade hundra kr i handen så jag satte dom i mitt förkläde när jag färgade anne för att jag inte hade tid att springa upp till plånboken just då. Sen glömmer jag dom där i när jag går hem. Dumma nöt ! Ja lycklig blir den som hittar dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback