Tar inga order

Vi lever i ett ensamhälle !

Kan du se igenom deras mask och deras leende av plast. Deras, Botox hysteri, men är det till en lycka eller last när ditt smajl sitter fast? För varje dag som passerar, bevittnar man hur någon ung själ havererar. På grund av något sjukt ideal dom planterat, du är ingen vara man kan reklamera. Men du vet, när dom vill lära dig bli smal utan att banta. Med så mycket plast i kroppen att du går o panta. Men det är inte dig dom vill ha ,det är dina slantar, så dom är inga vänner å dom e inga bekanta.

En regnig lördag som denna har jag gjort nytta! Jag har knegat sen 7 imorse. Skönt. Men nu e jag ganska sliten så jag funderar på att ta ledigt imorron. Tror inte jag orkar jobba 3 helger i rad & går i skolan mån-fre. Jag är ju tyvärr bara människa. Projektarbetet ska vara klart på torsdag.. Hoppas jag hinner göra klart det. Har fått massa hjälp av Jonne & Martin <3 THX! Men hur ska jag redovisa..? har inte power point & tror nästan alla andra ska köra på det. We´ll see! Såå ikväll tror jag bestämt det står FEESST på schemat. Min kusin har utflyttningsfest så det blir massa drinkar. Oh jag kom precis på att jag har vartiit enastående duktig de senaste 1½-2 månaderna. Jag har festat EN helg & det var i stockholm. plus 2 öl när jag var ute med Sandra & Emma för typ 1½ månad sen. STOOLLTTT!

I april bokas båda kroatienresorna, resan med mamma & tina. och resan med Sandra & c/o. Haarleet! 5 veckor av sool,bad & uuuunderbara människorr ! Läängtar som attan! men det kommer gå "göör"snabbt :D veckorna bara flyyger förbi.

Nuu ska jag göra iordning ett mini-spa hade jag tänkt & bara njuuuta till kl 7 när min kusin kommer & festligheterna sparkas igång :) <3 Ciao bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback