Stockholm

Ojoj va det var svårt att komma upp imorse. Men som tur var hade vi knappt skola. Hade en från länsförsäkringar som berättade lite. Efter ca 30 min var han klar sen pratade vi lite om examensproven. Sen var det bara till att gå hem. Måste göra lite på arbetet idag , sen ska jag bara vila för min kropp är helt sluut.

Nu till helgens bravader. Och bravader var det minst sagt. Det hela började i torsdags så Emma & Sandra sov här för att vi skulle upp tidigt. Vi bakade & skulle kolla på Kung Pow, men tyvärr så blev jag & sandra lite besvikna. Det roligaste va "Tiger, tiger tiger tiger" men var det inte mkt mer hahah:P förlåt emma :P.. men Emma glömde filmen här så jag kanske ger de en andra chas :)
Jaa vi dummade oss iaf & ist för att sova snackade vi massa shit & knäckte cider. Det resulerade i 2½timmars sömn. Bussresan upp gick relativt snabbt. Har man kul så flyger tiden förbi. Väl uppe fick vi en ischock. Allt var is på gatorna. Och jag fick err mkt varmt välkomnande av en full man i tunnelbanan som sparkade en öl på mig :/. När vi hade chekat in i hytten blev det dusch & förkrök. Sen stack vi till Nivå 22, som var ett sjuukt trashigt hak men suuperbillig sprit. Öl,cider & shot 25kr ! Gissa om det blev mkt :P .. Där träffade vi nårra an sandras vänner. Alla var suupergoa :D Bravader i Virren & dans i tunnelbanan hann vi med. Sen blev det Paradise!. Hmm lokalen var fet, men MUSIKEN! OMG! tror inte att dom vet vad bra musik är! . men dragshow med Lady gaga & "tåg" runt dansgolvet blev det såklart!
På lördagen vaknade vi relativt tidigt & åkte in till stan för att träffa Emelie & sötaste Milo<3 Det blev en liten rundtur & god mat ! Sen blev det sexshoppar & porrskådisar för hela slanten. Vi fick privat rundtur i en av stockholms mest exklusiva erotiska butiker, Pompom! Besök. Sjukt mkt fina grejer ! efter det begav vi oss hem för att vila & ladda batteriet! kryckan & hennes vän kom på besök och det blev förkrök. Sen stod nivå 22 på schemat igen, men denna kväll med mkt bättre musik & annat folk. Så trevliga människor <3 Jesus christ superstaar! Där efter klättrade vi i berg, eller iaf upp för Mosebacke ! Ush säger jag bara. inte konstigt dom är smala i stockholm med alla dessa backar haha! Där gick vi in på "Slick" som hade premiär. Men sandra ville inte med så hon gick hem till båten igen. Jag & Emma var inte redo att slänga in handduken så vi festade vidare. Väl inne blev det mer kass musik :O fattar inte ! Otur till max. Man kanske ska satsa på att bli Dj där uppe, Deet kan ju inte vara så svårt att bli kändisDj eftersom dom flesta verkar suga .. På dansgolvet blev det nakenchock & skaka rumpan ! Mys! När vi var på väg hem blev det politiksnack med främlingar & en isbeklädd 100000m lång trappa ner till jorden som gällde. Vi kom hem & där fortsatte bravaderna. Fattar inte hur vi orkade ! :O

Igår vaknade vi tidigt och var tvugna att checka ut. Vi begav oss till T-centralen för frulle. Där blev vi "avvinkade" på nästan samma sätt som vi blev välkomnade. En full man bad emma att stoppa glassen i truten så att hon fick is AHAHAHH! Tiden gick snabbt och innan vi viste ordet av var vi på bussen & hade sovit bort dom 3 första timmarna. Det blev massaaa galenskaper. Stackars alla andr på bussen fyfan säger jag bara. De 3 sista timmarna var vi åter igen själva på bussen & brädde ut oss med. Vi startade med att ta upp 9 säten (alla 5 längt bak & 2 på varje sida näst längst bak) och det slutade med kurragömma i hela bussen. Vi var hemma en timme tidigare än planerat :D Fast det hjälpte inte för jag kom ändå hem när jag egentligen skulle. Martina hämtade oss & skulle köra emma till bussen. men precis när emma hoppas ut ur bilen kör bussen iväg så vi hade streetrace med bussen & körde ifatt till nästa hållplats som var Vellinge. Efter det fick jag martina & sandra oss en tur i skåneland. Vi var nog runt hela. Körde lite fel:P men tillslut var jag hemma & la mig i min sköööna säng. ooh det var härligt.

Men FYFAN vilken rolig helg. Detta var bara en kort sammanfattning. Det mesta som hände under helgen stannar mellan oss :P inget ni ska få veta, hemliiizz! Nuu är vi iaf i full gång med at planera nästa tripp upp :D Kryssningen 29-30/4. Hade varit SUPERKUL! Jag fyller år den 29 så det hade varit det bästa födelsedagsfirandet :D Vi får se hur det blir.. TACK för en superhelg töseer! Och fyfaan vad mysigt folk man har träffat. <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback