Stanna kvar

Nu har jag tränat & det var urskönt. Men jag tror att jag måste be om fler maskiner för mitt pass är lite för lätt tycker jag.. :/ Fick med mig tarek också vilket var shit kul :) Nu har han med skrivit in sig på SATS fast han bor i London:P haha ja han får frysa det varje gång han åker tillbaka. :) Imorgon har jag bokat ett Afropass :D Från och med idag har dom bytt koreografier på alla pass. Superkul & lära sig nytt nu. Tydligen skulle afron vara den bästa hittills. Push it to the limit! Skola 2 dagar bara. URSKÖNT! Nu ska jag träna varje dag & träffa tarek så ofta det går denna veckan, förhoppningsvis varje dag också eftersom han nu ska träna :) <3 Åh nu har jag tagit mig ett låångt varmt bad & läst lite i min bok som jag aldrig blir klar med.. snart kanske?

I've been waiting too long for you to get naughty.

haha idioten har suttit hemma hela dagen med feedevärk & värmedynor för att lindra smärtan. Jag kollade & vi hade ingen alvedon. Men när mamma kommer hem säger hon att vi har en hel burk panodil i skåpet(som jag kollat i). OOhh! Man ska nog öppna ögonen lite nästa gång. eller skaffa glasögon..

<3 RIP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback