pureroulette

Styrka kommer inte från fysisk kapacitet. Det kommer från en okuvlig vilja.

Idag hade vi salongen i skolan. Hmm ganska segt. Bara en kund. en x-kund som ville bli ljusare så det blev 2 blondortvättar & infärgning. Drog ut på tiden så jag missade Afron :( böev jätte besviken. Men jag & tarek satsade på styrketräningen ist. Jag la till ett moment idag. & så har jag ökat 10kg på benpressen. :) Imorse när jag vaknade sken solen, och kunde man starta dagen på ett bättre sätt. Det till och med värmde i solen :D Sköönt! Men den försvann ganska snabbt, sen blev det snöstorm & blåst. Men sen tittade solen fram igen. Hmm 4 årstiderna idag kanske? Imorgon har jag min vän Anne som kund. skulle egentligen haft receptionen men jag bytte bort den en stund. Ska bli kul :D Sen blir det träning igen. ooh sista skoldagen imorron för denna veckan. skönt! snaaart snaaart bär det av till stockholm och det ska bli SÅ kuuuulll :D längtar.. ;)

Glöm inte att gå till Stortorget på torsdag kl 18.00 & tända ljus för Chile! ( Men något som stör mig lite är att vi minnsan inte gjorde ngt sånt för Haiti, men det gäller väll bara för ngn att starta upp det )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback