Pepp!

yeah! Idag hade jag Anne som kund & hon blev blond & fin:) Supersnygg frissa har hon, hade jag vågat hade jag sjölv klippt sån. (Y) resten av dagen har jag haft receptionen. Nu är det bara en timme tills jag slutar men jag går halv 6 ist för jag fick ingen ordentlig lunch.
Så idag blir det Arobic på träningen :) räcker med 2 styrketräningsdagar i rad.
Imorgon blirre packa, städa, laga världens godaste pastasallad att ha på vägen , träning , fika med Tarek <3 & förhoppningsvis ska jag hinna tända ett ljus på gustav för Chile (Jag skrev att det är på stortorget igår, men det var fel. Gutav gott folk) hmm hoppas jag hinner, träningen börjar halv 7 & man ska vara där 6. Bara tänder & sen drar jag. Tanken som räknas, eller? Nja inte alltid. 
Så fullt upp imorron blir det. Skönt ! Sen är det STOOCKHOOLM på fredag! :D Shit vad tiden har rusat förbi nu när man har väntat på att åka. :O Nyss var det nästan 2 veckor & nu e d bara nån dag ifrån. Sandrasöt är sjuk :( Hoppas hon hinner bli dunderfrisk innan vi åker.
Jag mår tipp topp & är hur glad som helst. Senaste tiden blir det bara bättre & bättre :D <3<3

Mmm det är häärligt när livet smeker en på kinden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback