OOhhh

ÄÄNTLIIGEN KLAAR med arbetet! Puuuh! SÅ skönt. Jag åkte till min morbror som hjälpte med med budgeten. Jag hade faktiskt gjort allt rätt förrutom att jag glömt ränka in sociala utgifter. Niice ;).. Så nu består arbetet av 10 sidor. Jag är nöjd. Men jag vet inte riktigt vad jag har skrivit för jag har så mkt shit i huvudet nu.. Får läsa igenom det imorron.

Jaa semestern.. Hmm! får se hur det blir. iaf 2 veckor i kroatien & blir det inte mina nya planer av så blir det nog en eller två weekend resor med i slutet av sommaren. men hoppas på att de nya planerna går i stöpet för det hade bara varit den bästa semestern 4 lajf ! :D HOPPASS!!

Innan var jag bitter men det är jag ikke nu längre. Trött dock.. Men sova ska jag snart göra ändå så :D

I helgen blirre myys med Gabbs :) & work!

Nuu längtar jag bara till sommar & sol. Wohoo! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback