Kapten Röd

Detta inlägg tillägnar jag Kapten Röd. Jag har sagt det förr och det tåls att sägas igen. Han är Legend! Känner glädjen i hela kroppen när jag dunkar hans lyrik på högsta volym. Jag kan nästan känna den svala vårvinden på mina nakna ben. Känna hur jag fryser till och hur svettpärlorna i pannan torkar. Känna springet i mina ben & hur jag inte kan stå still. Känna smaken av en halvt avslagen Carlsberg Hoff. Glädjen och lyckan av gemenskapen och rysningar i hela kroppen. Jag kan nästan känna hur det hade känts att stå på sietsa!festivalen och se honom uppträda.

Jag älskar hur han förklarar livet och sanningen. Jag älskar hur han står för sin sak och aldrig kuvar. Jag älskar känslan man får när man lyssnar på honom. Jag älskar Kapten Röd helt enkelt.<3

Dagens låt: Kapten Röd- Elden

Fortsätta sprida elden o vi tänker inte släcka den babylon kommer aldrig kunna täcka den yooo.
Elden, alla ni som kämpar SALUT, låt inte glöden dö ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback