make it work..

Oh vad house kan vara niiice ! Sitter & lyssnar på Most Precious och tänker tillbaka på mina kroatienresor med Kizen! OMG det kallar jag sjuka tider. Så sjuka att de inte ska pratas om. Men fan vad det var underbart <3

Today har jag knegat! Upp kl 6 & iväg. Superskön dag. Jag saknar nästan att jobba heltid nu när jag går i skolan 9-18 varje dag :(.. Dagen gick superforf & var mysig. Vi hade lite musikcafé då dom fick sjunga "en sjöman" m,m :) Myspys!

Idag orkar jag faktiskt inte träna, får vila ikv. :) Men nyttig mat ska det bli iaf. Spenatplättar , det var helt okej faktiskt. :/ :)

Been doin some thinkin ! I sommar blirre nog 5 veckor kroatien. Tror jag åker ner med mor & kusinen 2 veckor för att träffa morfar & alla. sola & bada & njuta satan. Sen när jag åker ner med sandra & c/o blirre bara 3 dagar hos morfar för att dom ska få se den underbara ön :) Men det räcker inte för mig att bara träffa dom 3 dagar så jag måste nog åka dit 2 veckor innan med. Men då blirre att man missar priden. aja nått får man offra:P men vi får se hur det blir.. Längtar till solen iaf ..

..we can be as happy as we want to baby! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback