Good Day!

Igår var en riiiktigt bra dag ! Solen sken och lyckan var total ! Stressen från skolan har släppt sekunden arbetet var redovisat och inlämnat. SKÖNT! Nu är det bara ett projekt kvar och det är foto projekt. Vi ska nog ha Fantasi som tema. we´ll see what will come of it .
Igår gick det superbra i salongen, chill , härlig dag. Fick en kund som kände igen mig från förr. sjukt kul på vilken väg hon kände igen mig. världen är så liten! På lunchen blev det till att gå ut i solen o njuta. Glass i solen, mums! Efter skolan mötte jag upp gabbz & c/o i folketspark för årets första parkhäng & öl. Underbart. Sen stack vi hem till gabbz o förfetade lite och sen drog vi vidare till en annan förfest. Sjuukt nice folk. Det blev dubstep & queen tills högtalarna sprängdes. Efter det begav i oss till Bodoni för Jackie Khans spelning. Sjukt jobbigt förband, men jackie Khan var faktiskt riktigt nice :) Efter det dog det för mig o gabbz så vi åkte hem.
De senaste 2 dagarna har en jävla uggla (ingen gök som nån har sagt att det är), en uggla mitt i stan, har suttit i trädet utanför balkongen o hoat som en galning på morgonen. Ohh irriterande. Men som tur var regnade det idag så den höll sig undan.
Idag blir det work. Och jag måste säga att denna helgen ska det faktiskt inte alls bli skönt att jobba. Nu är jag så trött på det och helt slutkörd efter stress från skolan & detta blir min tredje helg i rad. Fyyfan! orkar inte! ..
I veckan som kommer blir det skola, torsdag är det egenvård loch sen blir det bravader med Emmalove & fredag bravader med Roonjalove! <3 Helgen som kommer är jag ledig, (som det ser ut i dagsläget iaf).

Snart ska vi i klassen ( sex av oss) styla till en modevisning i östra ljungby. Den 7e. 20 modeller ska stylas till catwalken, ska bli super häftigt. Då blir det fest hos Ida i ängelholm kvällen innan, woho!

Nuu ska jag njuta av dom sista timmarna innan jobb. Ha en härlig regnig lördag ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback