yes siir !

nu äre verkligen sol ute. satt ute i solen igår typ en timme o så brände jag mig lite på näsan :S orka hahah ! jaja d lägger sig snart. kvällen igår är hemlighetsstämplad så den tänker jag inte prata om men BRA, deet var den !

snart midsommar, vad händer? för första gången har jag inga planer haha men det kommer. antingen campa eller på poolparty eller strandfest elr ngn annan fest. will see. idag mår man lite som man förtjänar men det var det fett värt. snart jobb som gäller. superballa arbetskamrater idag :D nu är det kneg i 5 dagar som gäller. men lite lek ska det bli på lördag när gabbz & kia har födelsedagsfest, me då blirre nog ingen utgång för min del. måste spara på pengarna..

skattepengarna är slut & dom skulle jag betala en räkning med, ILLA ! fick dessutom en räkning på 1007 kr fr halebop. vet inte om det är för det jag ringt o smsat för sen jag skaffade det men det kan det fan inte vara, på en månad kan jag väl inte ringt så mkt. för jag har 3000 fria sms & ringer gratis mellan 00-06. så där emellan kan jag faan inte ringt för 1007 kr. ringer för 0.19 öre till ALLA så d e skumt . OCH dom har inget NUMMER man kan ringa till kundtjänst, allt sköts på internet. pallaa..


<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Halebop

Hej!



Lars heter jag och jobbar på Halebop. Gör så att du skickar in ett ärende till vår kundtjänst så kan dom kontrollera debiteringen på din faktura.



Är något fel så ersätter vi dig såklart :).

http://www.halebop.se/halebop_kundtjanst



Halebop har tyvärr ingen kundtjänst via telefon. Däremot så kan du nu för tiden chatta med vår kundtjänst. Då får du svar på en gång!



Ha en trevlig dag!



Mvh Lars L

Halebop

2010-06-18 @ 09:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback