trellehulla

yes nu e jag leeedig i 6 dagar ! jobbar fem på raken, & nu får jag njuuuta. Igår blev det fotboll o bus hos celia. alltid lika crazy! :) idag ska vi fortsätta filma på marias film & efter det blir det en tripp till trelleborg till mina älskade emma & fanny <3 deet ska blii buuuuuuss !  vi ska planera midsommar & dricka iskall öl ute i solen  ooh sommar ! denna veckan lär bli ganska galen :S farligt. !

ja på fredag är det midsommar & då bär det av till trelleborg för camping på dalabadet. just nu är vi 13st säkra, men det finns ett antal till som sagt att dom vill med. tarek & patte följer med vilket är sjuuukt kul <3 :D

Nu ska jag träna sen bär det iväg :D ciaao


OOOH! Baby this time, I think its love  ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback