tiden går..

Sen sist vet jag nt riktigt vad som hänt. Min kusins student är avslutad & den blev KANONBRA ! Solen tittade fram lagom till jobbhelgen. Hanne har varit hemma en runda & vi hade margaritakväll. Somarens första strandhäng är avslutat. Brasa, roskildestereon & nostalgisk hemgång kl 4 på morgonen när solen var påväg upp & syrenerna doftade ! Tripp till trelleborg med massa galenskaper & en kraftig förkylning. check ! Läst ut "Min vän, Leonard" och har börjat på den efterlängtade "1984". Försökt se "old boy" vid fel tillfälle & fattade inget. varit i salongen o haft kunder. Längtar som fan till kroatien. Den mest oproblematiska tiden på året. Tiden på året då "tiden står still". Jag har alltid sagt att jag inte hade kunnat bo där, men nu börjar jag tänka att jag kanske hade kunnat det. Inte hela året kanske men från april till oktober. kanske någongång ! Jaa annars vet jag inte vad som har hänt. Förrutom att jag går på lyckans stig med ovissheten som resekamrat. Men för första gången i mitt liv så bryr jag mig inte, utan njuter !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback