öga

Jag har hört att blå ögon har starkast kraft när det kommer till att "Öga" ngn. ! Hmm jag tänker inte ta reda på om det är sant.

Idag är vädret som igår, shit bull!  Men jag är full a energi, ska iväg till jobb om nån timme, Jobbar me 2 superroliga människor ! :D det gör det alltid lättare att gå till jobb. Efter work ska jag iväg till möllan o dricka biiiir me massa goa gubbar . härleet ! imorron bär det av till tosselilla kl 8.30. om vädret är fint villsäga. och så kommer taareeek :D <3

för någon dag sedan fick jag en vänförfrågan på face. Det var en barndomsvän till mig som bor i gbg. När vi var små åkte vi alltid till dom o dom kom hit. Vi umgicks relativt ofta för att bo så långt ifrån. vi snackade i telefon alltid, hon var den som först bekantade mig med redbull vodka och då var vi SMÅ ! efter ett tag tappade vi kontakten, vet ej hur.. men NU hittade hon mig. SUPERKUUUL! ska upp till gbg om 2 helger så då får jag träffa henne med ! yeah! facebook är allt bra ibland !  :D

I sommar ska jag köpa sommarkortet. ett kort som man kan åka i hela skåne med i 2 månader. fan vad det ska bli utflyckter. trellehulla till emma, ängelholm till Ida, hässleholm till Kajsa & jonna, ystad till Alex, hbg till felle. Yes det sak bli massa massa utflyckter o bus !

nuu I need 2 gå och make ready till jobbet  ! c ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback