vill aldrig hem

skrev precis en hel bok här på bloggen men datan dog o allt försvann så jag tar det i korta drag.

resan gick shit bra , tiden gick fort, vi var i wien 8 ½ timmar & shoppade, ät, promenerade & kollade fina kyrkor & umgicks som vi inte gjort på länge.

detta är andra dagen vi är här o det känns som om vi varit här i 5 dagar. igår badade vi, solade & satt i strandbaren hela dagen & kvällen. idag har vi vatt i stan o handlat massa, badat, solat, suttit i strandbaren & umgåts me vänner man inte träffat på ett år. MYS <3 vi har installerat internet & högtalarna så nu pumpar högsta volymen ! dricket bavaria (min favvo öl från holland): vill aldrig komma hem. imorron är det konsert & fest al night looong baby! massa inplanerade fester & resor när vi e här. häärligt. ska ringa till flygbolaget o försöka få min hemresa uppskjuten 4 dagar & försöka fixa med jobb så jag får ledigt. hoppas !
som alltid släppte all stress o shit när man kom hit. här gäller det bara att leva för dagen & njuta så mkt man kan.

ska snart upp till morfar & äta kvällsmat & sen bär det av på äventyr & mer bavaria :D

hoppas allt är bra där hemma, saknar er inte :P eller jo vissa kanske :D ha d så braa!

hälsningar från ett sagolikt kroatien ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback