utlämnad.

På mina väggar har jag fullt med bilder från den glada tiden. jag har ramat in rapplåten du & maria skrev till mig på min 20års dag. fotoramen med bilder från förr står på samma plats , där den har stått sen jag fick den , på min 18års dag. jag har förnekat min sorg över det som hänt, försökt skylla på dig i ett desperat försök att må bättre. tipexat över allt med ett leende. men sanningen är den att jag saknar dig så det gör ont i själen. jag saknar allt. jag saknar oss. jag tror att alla har en person som är ens "person". den man delar allt med, som är en del av en. utan den delen är man inte hel. en person som är viktigast för en. du var den personen för mig, och jag tror att du fortfarande är det. men jag vill inte känna efter, för att det gör ont att inse att det har försvunnit. jag saknar dig så att det gör ont, jag undrar om du någonsin saknar mig ?

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback