mmhmm

onsdag: jobbade till 3 , sen stack jag hem & vilade lite. på kvällen drog jag till johanna & hennes uuunderbara takterass med kvällssol. vi o frode & kalle grillade shit gott kött o drack supergoda rom & cola med massor av is o citron. efter ett tag anslöt sig micke, krisse, filip & max. det var mickes födelsedag så vi firade med pompa & ståt ! när det blev lite kyligare drog vi ner i vardagsrummet & dansade loss. runt 2 tiden drog vi ner till ribban för att bada. det var ur skönt i vattnet & johanna hade med sig sina två stoora badringar som kom väl till nytta. det blev race & simhoppstävlingar. när solen började gå upp drog vi oss hemmåt. LYCKAD KVÄLL!

igår vaknade jag relativt tidigt, satte på en maskin tvätt & drog till stan för att fixa med banken, ta en fika me johanna & frode och inhandla alkohol på systemet. sen var det hem & fixa sig inför kvällen. Sen bar det av till johanna igen för mer grill. vi lagade dom gooodaaste hemmagjorda hambrugarna jag ngnsin ätit. MUMS! för goda var dom, vi åt tillsvi dog lite. MATKOMA ! vi var såp mätta att vi nästan inte kunde prata på en halvtimme. vi drack goda drinkar & jag visa upp mina skills. jag ha lärt mig knyta en knut på ett körsbärsskafft med tungan i munnen. det kan man nästan skriva på sin cv haha :P kalle kom & joina. efte ett tag drog vi hem till frode för lite förfest med DD & micke 2. därefter cyklade vi ner till Amore & skaka rumpan på utedansgolvet till fet musik. när vi hade fptt huvudvärk drog jag & johanna ner till bo01 & satte oss på trädäcket & snackade & kollade på stjärnorna. sen träffade vi upp micke & krisse & satt o snacka ett tag innan vi cyklade hem & la oss.

idag jobbar jag & det blir ingen utgång men det ska bli skööönt att bara vila. imorron är det jobb kl 7 & sen är det MOMOFOKOOO! ;D längtar ! efter det blir det nog nattdopp som vanligt :)

nu ska jag kila hem från jobb. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback